Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 gru 2024, 01:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 paź 2009, 22:35 
Offline
Fachowiec
Fachowiec

Dołączył(a): 26 sie 2007, 19:53
Posty: 306
Czesc, Nie tak dawno slyszalem o mozliwosci oficjalnego podrabiania transponderow AMB. Dzieje sie to w Wielkiej Brytanii. To znaczy jezeli ktos ma orginalny transponder AMB z odpowiednim numerem i posiada na przyklad 3 rozne modele to moze sobie zostawic dorobic 2 nastepne "podrobione" transpondery, i ma wtedy tylko 1 numer transpondera na wszystkie 3 modele.
Wedlug mojej opinii jest to bardzo wygodne w rejestracji modelow, i nie ma sie problemow z ewentualnym przezucaniem transponderow z jednego do innego modelu.
Na razie nie informowalem sie bezposrednio, ale cena jest nizsza od orginalnych transponderow. Mozna to zobaczyc, ewentualnie zamowic na stronie od MRT.
Link na firme MRT:http://www.team-mrt.com/

Pozdrowienia Adam Cienciala,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2009, 00:41 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 sty 2007, 20:40
Posty: 654
Lokalizacja: Konin/Poznań
AdamC napisał(a):
Czesc, Nie tak dawno slyszalem o mozliwosci oficjalnego podrabiania transponderow AMB. Dzieje sie to w Wielkiej Brytanii. To znaczy jezeli ktos ma orginalny transponder AMB z odpowiednim numerem i posiada na przyklad 3 rozne modele to moze sobie zostawic dorobic 2 nastepne "podrobione" transpondery, i ma wtedy tylko 1 numer transpondera na wszystkie 3 modele.
Wedlug mojej opinii jest to bardzo wygodne w rejestracji modelow, i nie ma sie problemow z ewentualnym przezucaniem transponderow z jednego do innego modelu.
Na razie nie informowalem sie bezposrednio, ale cena jest nizsza od orginalnych transponderow. Mozna to zobaczyc, ewentualnie zamowic na stronie od MRT.
Link na firme MRT:http://www.team-mrt.com/

Pozdrowienia Adam Cienciala,


Adam znam ten temat, ale z tego co słyszałem to klony a Angli dają 3 razy słabszy sygnał i nie zawsze dobrze liczą kółka z tego powodu. Popytaj osoby, które to używają. Przynajmniej ja znam opinię od jednego z Niemieckich zawodników.

Meniu

_________________
FSR V-3,5 V-15 PL-446
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/JR 3810
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/JR 3810

******MISTRZ POLSKI*******
Obrazek
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2009, 07:12 
Offline
Praktykant
Praktykant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 wrz 2006, 20:41
Posty: 120
Lokalizacja: Hannover
Kiedy prawidłowo zainstalowany, nie ma żadnych problemów z klonowanych transpondery.
U mnie w klubie są zawodnicy klon 10 transponderów, więc nie ma problemu!

_________________
Frank


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2009, 10:02 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 sty 2007, 20:40
Posty: 654
Lokalizacja: Konin/Poznań
D-7 napisał(a):
Kiedy prawidłowo zainstalowany, nie ma żadnych problemów z klonowanych transpondery.
U mnie w klubie są zawodnicy klon 10 transponderów, więc nie ma problemu!


Frank co znaczy prawidłowo zainstalowany?
Ja słyszałem, że jeśli się obróci o kąt 90 stopni to jest różnica w działaniu?

Meniu

_________________
FSR V-3,5 V-15 PL-446
V3,5/ALPHA/IKARUS2/CMB-VALVOLA-GREEN-RED-BLUE/TUNING MENIU/JR 3810
V15/POTENZA/CMB-RS/NO TUNING/JR 3810

******MISTRZ POLSKI*******
Obrazek
1995/1996/1997/2000/2004/2005/2006/2007/2008/2009/2010/2011/2012


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2009, 11:13 
Offline
Praktykant
Praktykant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 wrz 2006, 20:41
Posty: 120
Lokalizacja: Hannover
Najlepiej jeśli umieścisz diody są zamontowane, lub 180° stopni na głowie

_________________
Frank


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2009, 11:56 
Offline
Fachowiec
Fachowiec

Dołączył(a): 26 sie 2007, 19:53
Posty: 306
Najwazniejsze jest umocowanie transpondera jak najwyzej na modelu, zdala od metalowych czesci i komponetow zrobionych z karbonu. Zasilanie powinno wynosic 6V- przy 4,8 tez dziala, lecz 6V jest podwyzsza sygnal transpondera. Producent doradza nawet osobne zasilanie tylko do transpondera, co w naszym wypadku mija sie z celem (z powodu dodatkowej wagi).
Nawet umieszczenie transpondera bezposrednio pod plexi komory odbiornika juz zmniejsza sygnal transpondera. Dlatego niektorzy zawodnicy wyprowadzaja transponder bezposrednio na zewnatrz modelu, jest on wodoszczelny.
Same montowanie transpondera odbywa sie na plasko, lub-jak juz Frank napisal- mozna go obrocic o 180°. Takie polozenie niema wplywu na sygnal transpondera. Mocowanie transpondera na kant, czyli obrocenie go o 90°, jest nieprawidlowe, sygnal rozchodzi sie na boki.
Pozdrowienia Adam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL